piątek, 13 lutego 2009

13-tego wszystko zdarzyć się może.

Oooch, jakże mięśnie mnie bolą, jakże promieniuje ból ten od nóg aż po same plecy, ooo! Nie trzeba było tyle łazić po mieście i ot, nauczka! Chyba nerwica mi wraca - czuję się czasami masakrycznie, tak jak dzisiaj na przykład i nie wiem czemu... Nie mam aż takich poważnych powodów do stresu, więc czemuż to, och, czemuż się pałętasz po organizmie moim Ty wstrętna nerwico! Ja cię jeszcze, kochaneczko, 'zmietę' z ziemi powierzchni, mam na Ciebie haka :D Poza tym, to dzisiaj jest piątek trzynastego i, oczywiście, nie jest pechowy - prztyczek w nos wszystkim przesądnym, którzy swój los uzależniają od tego typu bzdur. Co ma, na przykład, taki czarny kot do naszego życia? Ot, przebiegł sobie - może do małych, które zostawiła (!) głodne i spragnione w jakimś tajemnym miejscu (ten niezawodny instynkt macierzyński!) albo szuka sobie tłustych i bardzo pożywnych, bogatych w różne ważne dla kota wartości odżywcze myszy, albo za potrzebą sobie kotek biegnie, bo ma swoje ulubione miejsce... A co ma, spytam jeszcze, piątek trzynastego? I czemu piątek a nie, na przykład, środa? I czemu akurat trzynastego, hm, hm, HM? Dowody proszę, dowody! I konkretne argumenty! A ja tymczasem pójdę przygotować strawę cielesną do pomieszczenia kuchennego, następnie przejdę do pomieszczenia 'spalnego' ^^ i przygotuję strawę kulturalną, zaś potem przemieszczę się w kierunku pomieszczenia łaziennego dokonać aktu higienicznego sabotażu. Stamtąd w stanie totalnej kapitulacji udam się ponownie do pomieszczenia 'spalnego', by zażyć odnowy w pudełku zwanym wyobraźnią (VIVAT HERBERT!!!).
Narka ^^

2 komentarze:

  1. oj masz racje z 13 ;] ja nie pluje przez ramie jak moj czarny kocur przebiegnie mi pod nogami :P ani nic z tych rzeczy :] a dzis, w ogole nie czulam ze to 13, nic mnie nie potracilo, wiec jest ok. bylby szczesliwy gdyby R. dzis wrocil ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróci, jak kocha (a jestem pewna, że tak), to na pewno wróci :D No właśnie, to już jest konkretny argument :)

    OdpowiedzUsuń