piątek, 3 kwietnia 2009

Przepiękne słońce dzisiaj wyszło, by ogrzać w końcu i opalić nasze bladziuchne lica po tej długiej i niekończącej się zimie :D Aż założyłam dzisiaj moją ulubioną sukienkę w kolorze niebieskiego atramentu (w takich chwilach można szczerze powiedzieć, że jestem autentyczną Atramentową Damą xD). Chętnie wyszłabym na jakiści szpaciren, ale mam jeszcze troszkę do zrobienia w domu, poza tym, WoS... Jak już zaczęłam się uczyć, to chyba raczej na całego, nie? Muszę mieć te 30%, bo i tak najważniejszy jest polski. A z polaka dostałam robotę do domu - do zrobienia i przećwiczenia teksty do czytania ze zrozumieniem. Mam z nimi kłopoty trochę, tylko nie wiem, na czym dokładnie mój problem z nimi polega - czy na tym, że ich nie rozumiem, czy też na tym, że nie rozumiem pytań, czy znowuż na tym, że nie potrafię trafić w ten cholerny klucz?! Bo zazwyczaj zrobię 6 zadań na 10. Tak było w 100% przypadków, w jakich robiłam te czytanie. Echchch... Polecam gorrrąco do obejrzenia na youtube dzień z RZycia przeciętnego licealisty, czyli "Piątek" :D

Zaspałam dzisiaj haniebnie. Wprawdzie wstałam o 6.20, ale to dla mnie zabójcza godzina i gdyby ojciec nas nie podwiózł do szkoły, to pewnie znowu słyszałabym wymówki faceta z angola. Albo by zadzwonił, w końcu ma mój numer -.- A z angola na razie wychodzi mi dst. Może nareszcie, na koniec trzeciej klasy wstawi mi tą wyśnioną, wymarzoną czwórkę??? Na razie to dla mnie myśl abstrakcyjna.
Czemu aż tyle miejsca poświęcam szkole...?

W środę będzie miesięcznica ^^

Na dzisiaj nie wiem co. A, znowu The Cranberries "Zombie". I dwa kęsy wspomnień związanych z tą piosenką...

3 komentarze:

  1. pociesze Cie ze nikt nigdy nie wie czego nie potrafi zrobic z tekstami ze zrozumieniem :P oj ale zdasz. mi sie udalo o Tobie tymbardziej sie uda ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 na 10 to super ! i swoją drogą,uwież mi te teksty ze zrozumieniem,same się siebie nie rozumieją !ahhhh tam jest tak wszystko namieszane!

    ale nic ;D trzymam kciuki cały czas !

    a facetowi z angola powiedz,że chcesz
    'for, bikoz for !' i tyle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że zdam :D A kto powiedział, że nie?! Upsss, to byłam ja xD

    Najgorsiejszy jest ten cholerny klucz i nawet jak jest pytanie o to, jak TY to rozumiesz, to jak nie trafisz z tym SWOIM rozumieniem w klucz, to nie masz punkta :(((

    Zabiłby mnie w najlepszym wypadku, bo ja mam rozszerzony angol :D

    OdpowiedzUsuń